суббота, 29 сентября 2012 г.


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ
«Аналіз екологічної ситуації в процесі вивчення місцевості рідного краю на прикладі річки Немишлі»

Назва навчальної теми
Річки рідного краю

Основний та другорядні навчальні предмети
 Навчальні предмети: історія, географія, інформатика, правознавство

Вік учнів, клас
У проекті задіяні учні 7-8 класів, вікова категорія 11-13 років 

Стислий опис проекту
      У проекті задіяні учні 8-10 класів.
Мета проекту вивчаємо екологічну ситуацію рідного краю на прикладі річки Немишлі, учнів будуть формувати навички створення презентацій, які  будуть переконливими для лідерів місцевої громади у необхідності контролювати екологічний стан річки, вдосконалювати навички збирання даних кількома способами, аналізу, впорядкування, осмислення та опрацювання відомостей про стан річки,  навчатися переконливо демонструвати відомості про річку Немишлю, за допомогою графіків чи діаграм або  інших засобів візуалізації даних.
Завдання:
- з’ясувати екологічний стан річки Немишлі на 2012 рік ;
- проаналізувати цей стан та порівняти його зі станом минулих років;
- з’ясувати , що впливає на теперішній екологічний стан річки;
- зустрітися з лідерами місцевої громади та переконати їх у необхідності контролювати екологічний стан річки Немишлі, який впливає на загальний екологічний стан рідного краю, на естетичний вигляд місцевості та на настрій його мешканців, які полюбляють відпочивати біля річки;
- вчитися з повагою ставитися до природи своєї місцевості.
Результатом роботи над проектом стане випуск буклету про річку Немишлю, як місце відпочинку місцевих мешканців та створення відеоролика .
Навчальні цілі
·  Вдосконалення навичок збирання даних кількома способами, аналізу, впорядкування, осмислення та опрацювання відомостей про річку Немишлю.
·   аналізувати стан води річки Немишлі в лабораторних умовах;
·  працювати як вчені з планування, проведення досліджень, аналізу та написання звітів  про стан річки;
   формувати навички створення презентацій, які  будуть переконливими для лідерів місцевої громади у необхідності контролю       та зміни екологічного стану річки.
Опис оцінювання 
На початку проекту вчитель проводить мозкову атаку;   демонстрацію вступної презентації  та опитування, щоб визначити навчальні потреби учнів, встановити навчальні цілі, відслідковувати прогрес у їх навчанні, надавати зворотній зв’язок, оцінювати мислення. Оцінювання роботи над проектом буде здійснюватись за допомогою методів   розвитку самостійності та взаємодії  Оцінюватись будуть творчі роботи, соцопитування, презентаціі  , буклети .
Під час роботи учитель проводить ЗХД, а наприкінці проекту контрольний список 

Діяльність учнів
·         Добре співпрацювати з іншими зацікавленими у вирішенні питання про екологічний стан річки Немишлі.
·         Приймати виважені рішення про подальшу роботу у проекті з нормалізації екологічного стану річки.
·         Брати ініціативу на себе по вирішенню питань щодо нормалізації екологічного стану річки.
·         Вирішувати складні проблеми з вивчання екологічного стану річки та переконання лідерів міської ради щодо прийняття участі у нормалізації екологічного стану річки Немишлі.
·         Самостійно здобувати достовірний матеріал щодо екологічного стану річки.
·         Ефективно спілкуватися з мешканцями району, представниками санепідемстанції та лідерами міської ради.
·         Належно використовувати комп’ютерні технології.
ПРОВЕСТИ
- Дискусію „Чи потрібно піклуватися про екологічний стан нашої річки Немишлі ?” (7-8- класи),
- Дебати „Мешканці  повинні нести відповідальність за свої вчинки по недбалому ставленню до оточуючої природи” (7-8 класи, у форматі шкільних дебатів),
- Дебати „Хто повинен вирішувати наші місцеві  проблеми?” (7-8 класи, сіцілійські дебати),
- Шкільну акцію „Захисти природу рідного краю ”
- Шкільний тиждень екології .
У рамках акції провести
-  конкурс плакатів, малюнків на тему „Захистимо природу рідного краю ”,
- акцію „А ти дбаєш про своє довкілля?і”,
- Екскурсія „Знайомство з нашою річкою Немишлею” (7-8 класи).
- Участь у конкурсі „Чисте оточення – чиста планета  „
  Підготовка до тижня екології  . Разом з учнями 7-8 класів нашої школи  ми розробили спільний проект, який реалізуємо у квітні-травні 2013р.
 Найбільш важливі заходи в  рамках проекту:
- конкурс малюнків та плакатів на тему «Захистимо  природу рідного краю»
- зустріч з учасниками проекту «захистимо нашу річку Немишлю» (7-8 класи)
Учні обєднуються в групи за спільними інтересами:
1 група-репортери Прес-центр
2 група-екологи
3 група-дослідники
Кожна група  працюватиме над учнівським проектом. Особливу увагу треба звернути на формуюче оцінювання, проводячи опитування. Також необхідно уточнювати навчальні цілі, на які спрямоване виконання учнями проектів. Переглядаємо вступну презентацію, яка  допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.
o     Учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми, виконанні проекту( он-лайн опитування, обмін інформацією, пошук інформації, розміщення результатів на блогах).
Результати досліджень кожна група представляє у вигляді презентацій на конференції
Відомості про автора

Головченко Олена Анатоліївна
Учитель географії
Харківська спеціалізована школа № 73
Харків
glen73@yandex.ru
24.09.2012-28.09.2012
ХСШ № 73, Корчагінців, 24
Подчерняєва Наталія Дмитрівна

Комментарии: 0:

Отправить комментарий

Подпишитесь на каналы Комментарии к сообщению [Atom]

<< Главная страница